onsdag 12 maj 2010

Varma Mackor till mina kompy Lill Lörday!!


Iday jak tykkte att mina kompy behövde feel mykket godsch!! Så jak bjöd home Jano o Larkos på varma mackor. Jag varit o panta burkar iday o fikk money over så jak was o buyed some beer to them okkså o lite läsk jak tykker dom ska have. Man lever bara en gång som "Noice" sjunger. Det was en godsch pop grupp det tykker jak faktisk. Mågna iday ever think to be nice or snell to kompy or animal. Alla bara think på sej själv, det jak inte tykker are godsch. Have man came to denna world så ska man look after mågna snella people. Även fast dom sitter o flucktar o dreglar på min tavla på "TJ". Man ska have fun tykker jak. Så always man can!! Dont think på ugly things som pölsa eller what shit som visas på tv. Shit of tv o bjud dina kompy på varma mackor o beer o talk about old time. Skratta åt mistake you are din kompy have gjort before. Now jak says that, eftersom Turbo Krull are hemma ock are sur för att han blev hit by shit i fredags. Men han måste förstå att det was ett game vi played. Han shoot of mykket surströmmingsspad på us. Ock det tykker inte nån av us was så fun he!he! Till helgen jak think att han have forget den friday. Jak are more orolig på min porträtt av "TJ". Larkos says att han få "KÅTSLAG" av den tavla. Så now jak think att när han fyller år i Juni, att han ska få en egen tavla o fluckta på he!he! Han skulle nog tykka glad då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar