onsdag 14 juli 2010

Vikarie Pizzabud Lill Lörday 14 Juli 2010!!


Iday ringde Obbola Turken o var väldigt upprörd o stressad. Hans pizza driver hade ringt o inte kunde drive pizza truck iday. För han hade begin to pimpla beer early iday beacuse han skulle med kompy o titta på Diggiloo 2010 på torget i Lycksele. Så jak fikk rycka ut o save min kompy med att drive ut pizzor he!he! Det was tur att att han ringde innan jak o Jano hade begin to take us en whiskey o cola. Vi hade tänkt att walk upp på korberget o sitta there med engångsgrill o beer i solen. Men now jak måste vara nyckter o drive pizzatruck tonaght. Obbola Turken are en snell kompy o jak ställer upp för mina kompy always. Han lovade after jak gått av mitt pass tonaght, så ska jak o mina kompy bli bjuden på familjepizza o take what vi want i baren. Det låter nice tykker. Men just now are det körigt, mågna people want to sitta ute o eat pizza o lyssna på Diggiloo. Jak tog min motörhead t-shirt on bara för att vara lite anti. Hade motörhead varit på torget i Lycksele så hade jak inte drived pizza åt Obbola Turken tonaght, det jak can lova he!he! Men have man luck tonaght får man nog se mykket snygga girls som walk by i flip flop sandals he!he! Tykker glad då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar