fredag 12 november 2010

My new Tarantula girl likes min Party Zone samling!!!


Det are så fun att se my new Tarantula friend upptäcka allt i mitt hem. Jak visade henne min Party Zone samling. Och hon stannade på Party Zone 2. Förstod direkt att she ville att jak skulle spela den cd. Den are fuckin godsch aså ba. Mågna godsch songs are on denna cd from 1994. One song jak gillar mykket på denna cd are "3 of the living - rhythm of life" den låt are så fuckin cool aså ba!! En låt som are med på cd are Cool James & Black Teacher - Dr Feelgood. Minns att jak was o såg dom played på Rännaren i Norsjö 1994. Jak stod o snackade med en kompy medans han hade some lovemaking med en girl medans han talked to me he!he! Det was fun tykker jak!! Synd att inte Larkos kunde komma förbi tonaght, först skulle han sätta på sin girlfriend Jimbalena o sen skulle han fortsätta att bygga på sin muppteater. Han have talked about att förlova sej med Jimbalena denna helg eller nästa helg. Han want me to att vara vittne. Det can jak väl vara, det are inte så stor uppofring tykker jak aså ba. Jano ringde för en stund sen, han var ute o körde runt stan med sin girlfriend Liselotte af Kukhuv`e i hans black lamborghini. Liselotte drack lite cider i hans car o lyssnade på Robyns senaste cd. Han undrade om jak skulle följa med out eat pizza senare tonaght. Det skulle var godsch, men jak får se. Vill inte lämna min nya kompy here för sej själv. Men det are så fuckin godsch med pizza. Tror jak take with mej min kompy out på pizzeria. Tykker glad då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar