onsdag 23 februari 2011

Beer för Lill Lörday 23 Februari!!!


Iday var jak o Jano på stan early. Jano came by med sin lamborghini redan klockan 10 på förmiddagen. Jak hade just klivit upp då he!he! After att jak hade haft en sån vacker dream om min favo girl TJ. Jak drömde att TJ o jak blev ihop o att vi gikk på bio o hålla hand. Sen att jak o TJ stod o tittade på solnedgång på ett högt mountain. After that så drömde jak att jak filade hennes hälar he!he! Och att vi gikk o la us i min säng för att have 69. Precis när TJ sa att hon gikk med på att han 69 så vaknade jak av att Jano plingade på dörren. Varför kunde han inte have väntat 5 minuter så att jak hade fått avsluta min dröm med TJ med en godsch 69!!! Men om jak have tur så kanske jak dream fortsättning tonaght!! Tykker glad då!! När jak o Jano came på stan så var det mågna people i farten utanför Domus. Både Knull Kungen o Gamm Galten was därutanför. Men jak såg inte till Lärsen i sina foppa tofflor? Inne på bolaget så handla jak några Crocodile beer o Svensk Starköl small burkar. Dom sitter jak o drinker now. Svensk Starköl small burkar kostar 8 kr. Och dom smakar fuckin godsch. Dom are väldigt lättdrucken o smakar lite schampo i början he!he! 5,1% are det i burkar aså ba! På bilden are inte mitt fina porträtt på TJ no more. Eftersom det are broken!! Så jak satte upp my old poster på Samantha Fox som jak hade på 80 talet i mitt gamla pojkrum. Liselotte som hade sönder mitt TJ porträtt have låvat att she skulle fixa mej ett nytt porträtt soon!! Skulle tykka glad då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar