tisdag 17 juli 2012

Today Was a Good Day!!!

Iday jak vaknade med ett ryck. Det plingade på door vid halv elva tiden. När jag open door stod brevbäraren there med ett packet. Jag fick skriva på papper att jag hade tagit emot packet. Såg att packet was from USA o Ohio, Columbus. Jak vet bara en person från den staden. Och det are my beautiful angel TJ som jak have ett portrait på väggen i vardagsrummet. För några veckor sedan så skrev jak till min ängel TJ o bad om att få buy ett par flip flops from her for 50$. TJ told me att det gick bra o sa att för det priset skulle jak även få ett par dirty sox from her. Can inte tro att det are sant aså ba!!! TJ skickade även en zip med photos på när hon lägger i sina underbara flip flops o dirty sox i påsen för frakt to Nurten Lycksele, Sweden. Jak are så HAPPY now, måste på systembolaget o buy champagne o Jack Daniels Whiskey, som jak ska blanda with coca cola. Sen måste jak ringa alla mina kompy o säga jak ska have en invigningsceremoni för TJ o hennes underbara flip flops and dirty sox!!! Den här dagen are nog en av dom bästa dagarna i mitt liv aså ba o en dag, jak kommer att minnas förevigt. Now jak inte have more time att skriva måste ut o handla champagne o some fuckin good fod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar