fredag 8 februari 2013

FUCK iPhone 5!!!

Tja!!! Nu are jak förbannad aså ba!!! Jag hatar iPhone, det are bara så!!! Det can ingen ta ifrån mej!!! Va fan ska man ha en iPhone till??? Kommer NEVER köpa en iPhone så länge jak lever!!! Såg på tv, nyheterna att nu måste du have en FUCKIN iPhone för att gå o bajsa på en offentlig toalett. Man ska ladda ner en app för att få gå o bajsa!!! Det are så JÄVLA sjukt, man tror FAN inte det are sant!!! Men det är det. Om man åker någonstans o ska parkera sin bil på en parkering, så ska du ladda ner en app för att pay parkering för car. Skulle testa iday att få kontakt med nån brud på sms date på tv 4. Men det gikk ju inte göra, för jag har ingen FUCKIN iPhone??? Så JÄVLA sjukt aså ba!!! Snart ska man ladda ner en app för att få gå o runka eller gå på sin egen toalett. Jak vill inte ha nån JÄVLA iPhone eller surfplatta!!! Vad ska jak have en surfplatta till??? Jo jak vet vad jag skulle ha den till, sitta på när jag fryser om pungen när jak are ute på isen o fiskar med mina kompy!!! Eller have som serveringsbricka när jak bjuder mina kompy på tacos och whiskey o cola!!! Om jak vann en iPhone 5 eller vad fan det kallas för, så skulle jak genast sälja den på blocket. Och den skulle bli köpt direkt av nått stolpskott med bögjeans som läser skånska på universitet i Ume eller Umeå eller va fan den där gråa tråkiga staden heter??? När jak have fått sälja DYNGAN, så skulle jak buy alla bra videos med den vackraste kvinnan på denna EARTH. Det are TJ from coedfeet. Can säga en sak som are bra sakt!!! Och ÄKTA!!! Inget snack!!! En iPhone håller ett tag, man can impa på people o på brudar med den några år. Sen går den SÖNDER he!he! Men alla videos med TJ o hennes spruckna hälar från coedfeet have jak kvar, to the END of TIME, He!he! Alla som vill ha en iPhone ha det då!?! Vill du äga skräp, så gör det!!! Jak blir inte imponerad. Stolpskott finns det gott om!!! Tykker glad då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar